close
by 林文媛


充滿活力…充滿無止盡的工程所帶來的塵埃.  髒污的興奮!!!
我在北京的36小時
旅館的千島醬讓我想起了15年前的台灣…沾醬的唯一選擇
full of energy...  full of dust from endless constructions.  dirty excitement!!!!  
my 36 hours in beijing.
the thousand island dressing at the hotel reminded me of taiwan 15 years ago...  the only choice of dressing.


遮蓋書市的帆布 tarp over the book market. 


他們一定很喜歡將肉插在籤子上… they sure love their meat on stick....


跳蚤市場上的重金屬… heavy metal at the flea market...  


火星人攻擊…那些瘋狂的小男孩真的打我
mars attack...  those crazy boys actually punched me.


美麗的北京機場  the beautiful beijing airport


在公園睡覺  sleeping in the park


鳥巢體育館, 每一吋都跟我想像的一樣美.  很驚人的結構….
the stadium, is every bit as beautiful as i imagined.   amazing structure....


煎餃….不是很好吃 dumpling...  did not taste very good.


皮雕虎是這次旅行的紀念品  leather tiger is the souvenir of this trip


最後…是有個德國環保袋的中國男人
and last...  china man with a german bio bag...

這次旅程真的太短了…我期盼很快能有直航,我就不用浪費那麼多時間在飛行上
the trip was really too short... i hope soon we will have direct flight so i don't waste so much time flying.
arrow
arrow
    全站熱搜

    xxliving 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()