close
by 林文媛



Maybe it's never too early to write my dear dear Santa a letter.
I will promise to be good...  really good.
I want nothing more than these beautiful prints across from my desk.
To spark inspiration.
Food for thought.

something to look forward to

也許現在寫封信給我最最親愛的耶誕老公公
一點也不嫌早
我發誓我會很乖…真的很乖很乖
唯一的願望就是    能讓這些美麗的圖案出現在我桌上
可以激發我的靈感
做為精神食糧

讓生活中多一些值得期待的美好



arrow
arrow
    全站熱搜

    xxliving 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()